Dariusz123 Dariusz123
2018
BLOG

Jestem Zydem. DNA test

Dariusz123 Dariusz123 Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 34

Jestem Zydem. DNA test

 

No i okazalo sie, jest we mnie sporo krwi zydowskiej. Zrobilem sobie DNA test i mam to nawet na pismie, nie mowiac o tym ze filmik z roznymi wykresami i muzyczka moge sobie puszczac na zyczenie. Jestem spokrewniony z innymi Zydami, rowniez tymi powszechnie znanymi, z Abrahamem, Izaakiem, Noem, Mojzeszem, Jezusem, z jego matka Maryja i ojczymem Jozefem, z ich dziecmi i dziecmi ich dzieci, i kolejnych dzieci, z innymi bardziej i mniej znanymi, z wszystkimi.

Mam w sobie 10.8% krwi Zydow Aszkenazyjskich (Ashkenazi Jewish, musze jeszcze sprawdzic co to za Zydzi byli, kojarzy mi sie ze mieszkali gdzies na Podolu i Wolyniu ale dokladnie to nie wiem).

Zgodnie z gleboko zakorzenionym wierzeniem wiekszosci Polakow, ktos kto ma nawet ulamek procenta krwi zydowskiej jest Zydem, wiec pokornie akceptuje ze jestem. Do Izraela jednak sie nie wybieram, boje sie Arabow i ich terroryzmu i tego ze mogliby mnie rozsadzic w jakims tamtejszym autobusie albo innej tutce. Arabi sa paskudni i na szczescie nie mam w sobie krwi arabskiej.

Mam 82.1% krwi wschodnioeuropejskiej, na wykresie to pokazuje kraje – Polska, Litwa, Lotwa, Estonia, Bialorus, Ukraina, Moldawia, Rumunia, Wegry, Slowacja, Czechy.

Ku mojemu zdziwieniu mam w sobie 4.4% krwi skandynawskiej, tego nie podejrzewalem, na zdrowy rozsadek to nie jest takie dziwne skoro Wikingowie przez nasze ziemie chodzili sobie jak chcieli a pozniej jeszcze najazdy szwedzkie, musieli gdzies posiac nasienie.

No i ku jeszcze wiekszemu zdziwieniu, odkrylem w sobie 2.7% krwi balkanskiej, co na wykresie oznaczone jest jako Kroaci, Serbowie, Albanczycy i Bulgarzy.

 

Gdyby kogos to interesowalo, jestem Zydem ale nieobrzezanym. Nie jestem rowniez praktykujacym i ostatnio wspolzyjacym jako ze moja zona od 45 lat na wiesc o moim zydostwie powiedziala ze za to co Zydzi zrobili Jezusowi ona odmawia kontaktow ze mna. Sprawa sie pewnie jakos rozwiaze, Australianki nie sa rasistkami i maja zdrowe podejscie do zycia, jednak, jak to sie mowi, nie od razu Krakow zbudowano, bede chyba musial nieco poczekac. Takie sa nieprzyjemne efekty niewlasciwej krwi zawartosci, bialaczka w tym wypadku wydaje sie choroba lagodna.


Dariusz123
O mnie Dariusz123

Przymiotniki pisze z malej litery. Lubie esencjonalnosc. Moje ulubione cytaty - "Idziemy ramie w ramie bo ramie to jest symbolem sily i odwagi narodu” (JarekK, miesiaczka smolenska 10/04/2012), "te białe róże, które tam widać, to właśnie symbol nienawiści i głupoty" - 10/05/2017, "idziemy w odwrotna strone" - 10/07/17, "nie wycierajcie sobie swoich mord zdradzieckich nazwiskiem mojej świętej pamięci brata. Niszczyliście go, zamordowaliście, jesteście kanaliami" – w Sejmie 18/07/17. “Nikt nie narzuci nam swojej woli z zewnątrz; nawet jeśli w pewnych sprawach będziemy w Europie sami, to pozostaniemy tą wyspą wolności, tolerancji, tego wszystkiego, co tak silnie było obecne w naszej historii” - 10/09/2017, “I te pieniądze im się po prostu należały” –Szydło w Sejmie 3/2018. Wyimagowana wspolnota z ktorej dla nas niewiele wynika -Duda o UE w Lezajsku 2018. "Cały świat dowie się w sugestywny sposób" - dr SowiniecBukowski u Alpejskiego 28.11.18

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości