Dariusz123 Dariusz123
298
BLOG

Bezniko, I am sorry, wybacz.

Dariusz123 Dariusz123 Rozmaitości Obserwuj notkę 13

Bezniko, I am sorry, wybacz.

Wszedlem ostatnio do Bezniki i nierozwaznie pozwolilem sobie na zlosliwosci i ironie. Nie powinienem. Cos we mnie wstapilo, pamietalem Beznice zaszlosci, ze popierala bandytow i lajdakow, usprawiedliwiala mordowanie ludzi w imie kretynskich idei, nie moglem jej tego darowac, rozpedzilem sie niepotrzebnie. Starzy ludzie pamietaja takie sprawy, jestem stary, pamietam. Zaluje tego kroku.

Bezniko, wyciagam do Ciebie reke, przekazuje znkak pokoju, juz zapomnialem. Calujemy sie?

 

Zartowalem sobie u Bezniki, ze ona tylko o pieskach, kotkach i motylkach, zeby wyjsc jakos na prosta ja tez wiec bede o zwierzatkach, o kotkach, zajaczkach i roznych takich ladnych i slicznych, zeby pokazac ze jestem za a nawet jeszcze bardziej za. Przeciez to, nas ludzi, odroznia od zwierzat ze zachwycamy sie zwierzatkami. Nic w tym zlego, to czyni nas humans.

 

Wielu Salonowiczow zarzucalo mi wielokrotnie i przy roznych /roznistych okazjach ze jestem stary stetryczaly dziad ktory szuka swojego dowartosciowania w wyzywaniu sie na innych. Otoz nic bardziej nieprawdziwego. Nie jestem stetryczaly.

Ciesze sie zyciem mam wiele radosci, jestem w lepszej sytuacji niz miliony moich polskich rodakow, choc pewnie nie wszystkich. Mieszkam w najpiekniejszej czesci swiata, jestem dumnym wlascicielem nieruchomosci ktorej miliardy by mi zazdroscily, w srodku buszu, w cudownej dolince, miedzy gora mojej nieruchomosci i dolem jest 65 metrow roznicy w poziomach, niektore czesci sa rzeczywiscie strome. Przychodza do nas kangury calymi stadami, ostatnio naliczylem ich 12 w jednym stadzie, koale zwisaja z co drugiego drzewa, miedzy nimi biegaja possumy i bandicooty i ekidny, u gory fruwaja tysiace papug i innego ptactwa (to jest czesc o kangurach, koalach, bandicoots, eidnach i ptaszkach), czy moze byc cos piekniejszego? Strumyki zima rwa jak szalone, dziesiatki wodospadow (najwiekszy ponad 2 m), jest pieknie. I mam mase zajecy (to jest czesc o zajaczkach), ktore sa prawdziwym utrapieniem, ganiam je, napuszsczam na nie mojego kota (czesc o kotkach), probuje sie ich pozbyc wszelkimi sposobami.

Nie jestem stetryczaly.

Dobry Bog (z chrzescijanskiej doktryny wynika ze Bog jest dobry) zadbal o to zebym byl zdrowy, w moim starczym wieku ciagle moje organy funkcjonuja niezle, jestem mezczyzna, pijacym i wysmienicie sie bawiacym. Jednorazowo wypijam 2 butelki wina, zdarza mi sie 3, ciagle jestem na pelnych obrotach. Nie mam problemow z prostata, watroba, nerkami, nie mam raka ani czegos szczegolnie obrzydliwego, np hemoroidow. Nie mam.

Oczywiscie, nie jest to rownoznaczne z brakiem stressow, stresy niestety mam, jak kazdy. Jestem human, jestem podobny do innycyh  humans. Ostatnio wsciekalem sie ze nie potrafilem rozroznic jezyka w ktorym moi ulubieni Cyganie spiewali, czy to byl kroacki czy serbski czy jeszcze jakis inny, nie bylem w stanie tego rozroznic. Mam postepujaca demencje, nie pamietam gdzie polozylem okulary bez ktorych obejsc sie nie moge, gdiz zostawilem klucze do samochodu, motocykla, nie pamietam kiedy sie urodzilem I kiedy sa mojue urodziny.  Nie pamietam nawet dziewczyn  z ktorymi zdarzylo mi sie kochac, i to nawet gdy bylo bardzo fajnie. Niestety moj mozg nie pracuje juz na tych obrotach co wczesniej. Niestety.

Ale mimo tych wszystkich moich “nie pamietam” i niemoznosci zyje sobie pelnym zyciem I tego zycze kazdemu. Ile mozna i jak dlugo mozna. I tak trzymajcie.

 

Dariusz123
O mnie Dariusz123

Przymiotniki pisze z malej litery. Lubie esencjonalnosc. Moje ulubione cytaty - "Idziemy ramie w ramie bo ramie to jest symbolem sily i odwagi narodu” (JarekK, miesiaczka smolenska 10/04/2012), "te białe róże, które tam widać, to właśnie symbol nienawiści i głupoty" - 10/05/2017, "idziemy w odwrotna strone" - 10/07/17, "nie wycierajcie sobie swoich mord zdradzieckich nazwiskiem mojej świętej pamięci brata. Niszczyliście go, zamordowaliście, jesteście kanaliami" – w Sejmie 18/07/17. “Nikt nie narzuci nam swojej woli z zewnątrz; nawet jeśli w pewnych sprawach będziemy w Europie sami, to pozostaniemy tą wyspą wolności, tolerancji, tego wszystkiego, co tak silnie było obecne w naszej historii” - 10/09/2017, “I te pieniądze im się po prostu należały” –Szydło w Sejmie 3/2018. Wyimagowana wspolnota z ktorej dla nas niewiele wynika -Duda o UE w Lezajsku 2018. "Cały świat dowie się w sugestywny sposób" - dr SowiniecBukowski u Alpejskiego 28.11.18

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości